Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Kontakt


Mail Danmark

Har du spørgsmål om produkter og serviceydelser fra Mail? Vores kundeservice står naturligvis til rådighed for at besvare dem.

Mail betjener kun erhvervskunder med hyppige internationale forsendelser.
Private kunder kan sende deres internationale forsendelser via det lokale postkontor.

Hvis du venter på en pakke, der er sendt med DHL, tilbyder vi følgende muligheder for at tjekke status på din pakke:
DHL DE tracking External Link / New Window
For forsendelser sendt fra Tyskland
Deutsche Post Registered Mail trackingExternal Link / New Window
For registered mail shipments sent from Germany
DHL Global Mail US trackingExternal Link / New Window
Til Mail forsendelser fra USA (Pakke-ID: GM efterfulgt af 16 cifre)
DHL Global Mail ASPAC trackingExternal Link / New Window
For Mail forsendelser sendt fra Asien (Pakke-ID: starter altid med P – f.eks. P5938273ACT1404 – felt: DGM stk.-nr.)
DHL Express trackingExternal Link / New Window
For forsendelser sendt fra andre lande i verden (Pakke-ID: 10 cifre)

Hvis du har modtaget et link fra din speditør, bedes du bruge dette link til at spore din pakke. Hvis du ikke har modtaget pakke-ID, bedes du kontakte din speditør for at få oplyst status på din forsendelse.
Du kontakter os ved at udfylde kontaktformularen.
Ved forespørgsler om erhvervspost bedes du venligst udfylde kontaktformularen nedenfor. Felter, der er markeret med en stjerne (*), skal udfyldes.

Personlige data

Oplys venligst så mange detaljer som muligt (f.eks. typisk volumen og hyppighed pr. forsendelse; bestemmelsessted). Det sikrer, at vores svar imødekommer dine individuelle behov. Vores kundeservice vil kontakte dig inden for to forretningsdage.