Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Ris? Ros? Gå direkte til toppen.

Hos DHL Express forpligter vi os til at yde service af højeste kvalitet og vi bestræber os på at gøre det rigtigt første gang, hver gang! Ind imellem sker det dog at vores service ikke lever op til den høje standard som du forventer af os. Hvis dette er tilfældet, vil Atli Einarsson (Adm. Direktør, DHL Express Danmark) og Mikkel Boas-Villadsen (Direktør, kundeservice Danmark) gerne modtage en klage direkte fra dig.
Tusindvis af kunder er dagligt afhængige af at få transporteret deres forsendelser med DHL Express og hvis vi virkelig har imponeret dig, vil Atli og Mikkel meget gerne høre om det også.
Din oplevevelse af den service, du har modtaget - god eller dårlig - er altafgørende for at hjælpe os med at forme vores forretning og forbedre os, i forhold til de ønsker du har som kunde. Du skal blot klikke på enten Atli’ eller Mikkels e-mail-adresse og give din mening til kende.

Atli Einarsson
Adm. Direktør, DHL Express Danmark

“Vi ved at din forretning er afhængig af DHL´s service kvalitet og hvis der opstår problemer, tager jeg mig af det.”

Email Atli Einarsson

Mikkel Boas-Villadsen
Direktør, Kundeservice Danmark


“Fantastisk kundeservice handler også om hvordan vi håndterer situationen når det går galt.”

Email Mikkel Boas-Villadsen
Atli og Mikkel vil sikre, at dine klager behandles straks og du vil modtage et svar inden for 1 arbejdsdag . Skulle du få behov for at tale med os i mellemtiden, bedes du ringe til vores kundeservice på +45 70 345 345.
Skulle du få brug for øjeblikkelig assistance, kontakt da venligst DHL Express Kundeservice.
 
Søg forsendelser
Søg forsendelser

Du kan søge op til 10 numre på én gang. Adskil med komma (,) eller enter.


Flere søgemuligheder